Otomatik teklif, performans hedeflerinize ulaşmanız için teklif ayarlama sürecinde işin yorucu ve tahmin gerektiren kısmını üstlenir. Tüm otomatik teklif stratejisi türleri, işletmenizle belirli bir hedefe ulaşmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Bu makalede 6 farklı otomatik teklif stratejisi türü ve bu stratejilerin ne zaman kullanılacağı açıklanmaktadır.
Otomatik teklif stratejisi türleri
Tıklama Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma özelliği, tekliflerinizi bütçeniz dahilinde olabildiğince çok sayıda tıklama almanıza yardımcı olacak şekilde otomatik olarak ayarlar.
Hedef Gösterim Payı, reklamınızı sayfanın mutlak üst kısmında, sayfanın üst kısmında veya Google arama sonuçlarının ilk sayfasındaki herhangi bir yerde göstermek amacıyla teklifleri otomatik olarak belirler.
Hedef EBM, belirlediğiniz hedef edinme başına maliyetle (EBM) mümkün olduğunca fazla dönüşüm elde etmenize yardımcı olmak için teklifleri otomatik olarak belirler. Bazı dönüşümler, belirlediğiniz hedeften daha yüksek veya daha düşük bir maliyete sahip olabilir.
Geliştirilmiş tıklama başına maliyet (GTBM) stratejisi, dönüşüm başına maliyeti aynı seviyede tutarak daha fazla dönüşüm elde edebilmeniz için manuel tekliflerinizi otomatik olarak belirler.
Hedef ROAS, belirlediğiniz reklam harcamalarından elde edilen gelir (ROAS) hedefi dahilinde mümkün olan en yüksek dönüşüm değerini elde etmenize yardımcı olmak için teklifleri otomatik olarak belirler. Bazı dönüşümlerin getirisi, hedefinizden daha yüksek veya daha düşük olabilir.
Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma özelliği, bütçenizi harcarken kampanyanız için en fazla dönüşümü elde etmenize yardımcı olmak amacıyla teklifleri otomatik olarak ayarlar.