Tıklama başına ödeyeceğiniz tutarı manuel kendiniz belirleyebilir veya Google Ads in o anahtar kelime için önermiş maliyeti kelimeniz için uygulayabilirsiniz.
Google Ads, sizin ve işletmeniz için en önemli unsurları göz önünde bulundurarak, reklamlarınıza yönelik teklif verirken yararlanabileceğiniz çeşitli yöntemler sunar. Çoğu reklamveren tıklamalara, gösterimlere, dönüşümlere veya görüntülemelere (video reklamlar için) odaklanır.
Artık Google Ads'te reklam yayınladığınıza göre büyük olasılıkla reklamlarınız için net bir hedef belirlemişsinizdir. Kahve satıyorsanız, mağazanıza gelen ziyaretçileri artırmak istiyor olabilirsiniz. Bir yürüyüş kulübü işletiyorsanız, bülteninize kaydolan kişi sayısını artırmayı amaçlıyor olabilirsiniz. Bunlara benzer başka hedefleriniz de olabilir.
Reklamlarınızın size ne kazandırmasını istediğinizi bilmek, teklif verme şeklinize karar vermenizde size yardımcı olur.
Örneğin; Temel hedefiniz kullanıcıların web sitenizi ziyaret etmesiyse, tıklamalara odaklanmanız iyi bir başlangıç olabilir. Tıklama başına maliyet (TBM) teklifini kullanırsanız yalnızca kullanıcılar reklamınızı tıkladığında ve sitenize geldiğinde ödeme yaparsınız.