Yeni Yıla Özel Reklamlarınızı Hazırlayın

İnternet Kullanıcıları yeni yıl öncesi alışveriş ve tatil araştırmalarına Kasım – Aralık aylarında başlıyor ve yılbaşına çok az bir süre kala tüketiciler araştırma yaptığı ürünleri satın alıyor.  Tüketiciye ait bu trendlerin farkında olan birçok işletme, yeni yıl öncesinde Google veya Facebook Reklamlarına hız vererek, dijital platformlarda ki satışlarını artırma fırsatını yakalıyor.

1.Rakiplerinizden bir adım önde olun

Fiziksel mağazanıza gelen müşteri sayısını artırmak veya işletmenizin yakınında bulunan potansiyel ziyaretçileri işletmenize çekmek başlıca hedefleriniz arasında yer alabilir. Reklamların bu hedefler için ideal çalışma alanını sunduğunu hatırlatmak isteriz. Örneğin Konum hedefleme ile  Sadece Online da ki satışlarınızı değil, fiziksel mağaza ziyaretlerinizi arttırarak rakiplerinizden bir adım önde olabilirsiniz.

2.Reklam stratejinizde yeniliklerinden kaçınmayın

Mevcut reklam stratejiniz, hedeflediğiniz sonuçları kazandırmıyor ise Google ve Facebook Ads’in size sunacağı yenilikleri, reklam stratejinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz. Yenilik ve duyuruları yakından takip etmek için Google Ads Hesap Uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.

3.Mobil kullanıcıları unutmayın

Masaüstü ve mobil cihaz kullanıcılarının internette ki alışveriş alışkanları farklılık göstermektedir. Sadece mobil kullanıcılara özel, gezinmesi kolay içeriğe sahip bir web sitesi oluşturabilir, tıkla-ara veya mesaj uzantısı gibi mobile özel reklam uzantılarını kullanabilirsiniz.

4.Sonuçlarınızı Ölçümleyin

Yeni yıl öncesinde yapacağınız çalışmaların geri dönüşlerini ölçümlemek yatırım getirinizi tespit edebilmek adına önemli bir role sahip. Reklamlarınızdan elde edeceğinizin kazancı anlık olarak takip edebilir. Tüketicilerinizin tercih ettiği ürün veya hizmeti ön planda tutabilirsiniz.

 

Detaylı bilgi için Google Reklam Hesap Uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.