İşletmenize ait değerleri ifadeleyen ve rakipleriniz arasındaki farkları belirten reklam metinleri ile Tıkla-Ara reklam performansınızı ikiye katlayın!
Yalnızca telefon araması üreten reklamlar, tamamen kullanıcıların size telefon etmesini sağlamaya odaklanmıştır. Sınırlı reklam alanınızı kullanıcının yaptığı aramayla reklamınız arasında bağlantı kurmak için kullanın. Kullanıcılara, ihtiyaçlarını karşılayacak işletmenin neden siz olduğunuzu açıklayın.
Kullanıcıların telefon etmesini sağlayan reklamların yayınını, onlara cevap verecek birileri olduğu zamanlara göre planlayın.Kullanıcıların telefon etmesini sağlamak sürecin yalnızca yarısıdır. Söz konusu telefonu kullanıcıları memnun edecek şekilde cevaplayabilmeniz gerekir. Hem yalnızca telefon araması üreten reklamlar hem de telefon uzantıları için, gerçekten telefona cevap verecek birilerinin var olduğu zamanlarda aranmanızı sağlayacak reklam zaman planlamasını etkinleştirmeyi unutmayın. Cevap veremeyeceğiniz bir telefon aramasıyla kendi paranızı, kullanıcıların ise zamanını israf etmeyin.Söz konusu reklam zaman planlamasını etkinleştirdiğinizde saat dilimlerini hesaba katmayı unutmayın. Hesabınızın saaat dilimi,müşterilerinizin saat dilimleriyle tamamen uyumlu olmayabilir.
Sizi arayan kullanıcılara, memnun kalacakları bir deneyim sunmaya odaklanın. Telefon görüşmesinden sonra bir takip mesajı göndererek müşteri bağlılığını artırmaya çalışın. Ayrıca, mevcut müşterilere özel fırsatlar ve promosyonlar da sunabilirsiniz.