İşletmelerinizi Hem Fiziksel Hem de Sosyal Ağlarda Büyütmelisiniz!
Sosyal medya yönetimi, hesapların ve sayfaların büyüme süreçlerini planlayarak, doğru hedef kitleye doğru içerikler ile ulaşılmasını ve bunu devamlılık haline getirmektir.
Kullanıcı sayısı her geçen gün artan sosyal medya ağlarının popülerliği her geçen gün önem kazanmakta. Her geçen gün kullanıcı ihtiyaçlarına ve yeni fikirlere ihtiyaç duyulması sonucunda sürekli güncellenerek daha amaçlı bir hale gelen sosyal ağlar günümüzde işletmelerin en büyük vitrinleri arasında olduğunu belirtmek isteriz.
Ürün ve hizmetlerinize ait detayları kullanıcılara doğrudan ulaştırmak ve devamlılık sayesinde işletmenizi doğru bir şekilde tanıtmak belirli kriterler dışında tamamen hayal gücünüze kalmıştır. Sayfa ve hesaplarınızı ziyaret eden her kullanıcıya oluşturduğunuz gönderiler ile mesajlar verebilmeniz mümkün. Belki hızlı aksiyonlar alamayabilirsiniz ancak unutulmamalıdır ki sosyal medya da oluşturduğunuz her etkili gönderi ileriki dönemlerde bile sizlere fayda sağlayabilecek güçtedir.
Örneğin ev dekorasyonu ile ilgili ürünler satıyorsunuz, bugün ürünlerinize yeni bir konsepte veya tasarıma sahip dekoratif ayna ürünü eklendi ve bu ürünü sosyal medyada kitleniz ile paylaştınız. Yeni ürününüzü paylaştıktan 15 dakika sonra da satabilmeniz mümkün, 15 gün sonra da satabilmeniz mümkün. Bu düşünce ile ilerleyerek daima sosyal medya hesaplarınızda gönderi paylaşırken, kendinizi yatırım yapıyormuş gibi hissetmenizi öneririz. 🙂
Hızlı aksiyonlar için tabii ki de sosyal medya reklamları en etkili yöntemdir.
Sosyal medya yönetimi süresince hesaplarınızda kitle oluşturamadıysanız veya yeni başlıyorsanız tabii ki beklentileriniz daha düşük olmalıdır, paylaşımlarınızı daha doğru yapabilmek için hashtag kullanımına özen göstermeli, hatta sosyal medya hesaplarınızı reklam ile de destekleyerek daha güçlü bir platform haline getirmelisiniz. Bunun dışında web sitenizde de sosyal medyalarınıza ziyaretçilerinizi yönlendirebilecek stratejiler geliştirerek daha hızlı kitle oluşturabilmek mümkün.