Google, Arama Ağı kullanıcılarını yeni uzantısı ile tanıştırmaya hazırlanıyor.
‘’Potansiyel müşteri formu uzantısı’’ ile kullanıcıları işletmeniz veya hizmetlerinizle etkileşim kurmaya teşvik edebilirsiniz. Form uzantınıza harekete geçirici mesaj ekleyerek müşterilerinizin vakit kaybetmeden formu doldurmasını sağlayabilirsiniz.
Form Uzantısı ile hangi bilgileri almak istediğinize de karar verebilirsiniz. Örneğin Ad, e-posta, telefon numarası, posta kodu gibi. Bu uzantı ile mevcut Google reklamlarınızın daha fazla etkileşim almasını sağlayabilirsiniz.
‘’Potansiyel müşteri formu uzantısını’’ kullanabilmeniz için bir Google Arama Ağı kampanyanızın olması ve web sitenizde gizlilik politikanızın olması yeterli olacaktır. Ek maliyet ödemeden günlük bütçeniz dahilinde reklamlarınızı hedefinize uygun iyileştirebilirsiniz.
Uzantının şu an için beta durumunda olduğunu belirtmek isteriz. Yeniliği keşfederek ‘’Potansiyel müşteri formu uzantısı’’ hakında daha fazla bilgi için Google Ads Hesap Uzmanlarımızla iletişime geçebilirsiniz.