İnşaat Sektörü ve İnternet Reklamcılığı
Kentsel dönüşüm projeleri, büyük inşaat şirketlerinin reklam projeleri ve küçük ölçekli müteahhitler Türkiye’de son on yılda gelişen konut sektörünün temel taşlarını oluşturuyor. Genişleyen ve günden güne büyüyen sektör, rekabet oranını da tetikliyor.
Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayına oranla nisan ayındaki artış tablosunu incelediğimiz de sıralama şu şekilde iken;
1) İstanbul 17.852 konut (% 19,8)
2) Ankara 11.004 konut (% 12,2)
3) İzmir 5.877 konut (% 6,5 )
Mart ayının Nisan ayına oranla düşüş tablosunda ise sıralama şu şekilde;
1) Ardahan 11 konut
2) Hakkâri 12 konut
3) Bayburt 14 konut
Türkiye’ de nisan ayı konut satışlarının toplamda 83.610 olduğu belirtilmiş. Bu hızın 2015’e kadar devam edeceği sinyallerini veriyor.
Sektörle aynı hızda ilerleyen rekabet oranında, inşaat firmaları satışlarındaki canlılığı korumak ve satışlarını arttırmak istiyor. Yanlış bir planlama sizi başarısızlığa itebilir.Bu noktada doğru satış ve pazarlama stratejilerinizi belirlemeli, planlamalarınızı bu yönde ilerletmeli, yeniliklere açık olmalı ve onları takip etmelisiniz.
Sizleri başarıya ulaştıracak bazı ipuçları;
* Kolay ulaşılabilir olun.
* Hedeflerinizi belirleyin ve planlamalarınızı bu yönde ilerletin.
* Potansiyel müşteri kitlenizi belirleyin ve çözüm odaklı planlamalar yapın.
* Teknolojinin tüm imkanlarından faydalanın.(akıllı telefonlar,tablet vb.)
* Rakip firmalarınızın analizlerini yapın ve farkınızı ortaya koyun.
* Reklam uzmanlarına danışmaktan çekinmeyin.
Kısacası dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanın…