Daha iyi optimize edilmiş reklamlar, her zaman daha başarılı reklam sıralaması sağlar!
Google Ads kullanıcıların reklam sıralamasını belirlerken bazı bileşenlerden faydalanmaktadır. Öncelikli olarak bu bileşenleri inceleyerek işe başlayabilirsiniz. Bu bileşenler; Reklamlarınızın beklenen tıklama oranı, Reklamlarınızın arama ile alaka düzeyi ve açılış sayfanızın kalitesinden oluşmaktadır.
Google Ads – Reklam Sıralaması
Google Ads reklamlarınızın beklenen tıklama oranı, geçmiş gösterim ve tıklamalara dayanır. Almış olduğunuz gösterimlerin belli bir oranının tıklamaya dönüşmesi gerekmektedir. Eğer almış olduğunuz gösterimlerin yüksek olduğunu biliyor ama tıklamanızın düşük olduğunun farkındaysanız işe reklam metinlerinizi inceleyerek düzenlemelere başlayabiliriz. Müşterilerin ilgisini çeken, sizi rakiplerinizden ayıran özellikleri barından reklam metinleri oluşturmalısınız.
- Reklamlarınızın alaka düzeyini yükseltin. Belirlemiş olduğunuz anahtar kelimeler reklam metinleriniz içinde geçmelidir. Bu durum kullanıcıların ilgisini çekerken reklamlarınız aranan kelime ile olan alaka düzeyini arttıracaktır.
- Son Adım olarak reklamlarınız aracılığı ile müşterilerinizin ulaştığı açılış sayfanızın belirlediğiniz anahtar kelimeler ile alakalı olmalıdır. Örn: kadın spor ayakkabı anahtar kelimesi ile arama sağlayan müşterileri ‘’kadın spor ayakkabı’’ ile ilgili içeriklerin yer aldığı açılış sayfasına yönlendirmelisiniz.
Reklamlarınızda ki özgün ve yaratıcı içerikler ile daima farkınızı ön planda tutun!