Google ile yeni ve potansiyel müşteriye ulaşmak istiyorsanız, Google Reklamları tam size göre çözümler sunacaktır. Google Reklamları ile pazarlama bütçenizi düşürebilir, anlık raporlama sayesinde pazarlama bütçenizi hangi kanal için, ne kadar harcadığını takip edebilirsiniz.
Google Reklam verebilmenin olmazsa olmazlarından biri ürün veya hizmetinizi tanıtan bir web sayfasına sahip olmaktan geçiyor. Google Ads aracılığı ile web sitenizin reklamlarını Google arama sonuç sayfasında veya Google iş ortağı sayfalarında gösterilmesini sağlayabilirsiniz.
Google Reklamlarına Başlamadan Önce
Google Reklamlarına başlamadan önce hedeflerinizi netleştirmeli ve bu hedefleriniz için stratejinizi belirlemelisiniz. Hedeflerinizi belirlerken ürün ve hizmetlerinizden en yüksek kar marjına sahip ürün veya hizmeti seçmeniz önerilebilir. Hedeflediğiniz ürün veya hizmetlerinizi belirledikten sonra reklamlarınızı hangi bölgede yayınlayacağınızı, hangi saat aralığında gelen talepleri karşılayabileceğinizi düşünmelisiniz. Tüm hedeflerinizi belirledikten sonra reklamlarım için ne bütçem şudur diyebilirsiniz.
Google Ads’in her hedefe uygun sunduğu kampanya türleri mevcuttur. Hangi Kampanya türünü kullanacağınızı netleştirebilir veya bununla ilgili bir uzmandan destek alabilirsiniz.
Hedef kitlenizle ilgili spesifik olun. Reklamlarınız için anahtar kelimelerinizi belirlerken genellemelerden kaçının. Doğrudan size ulaşacak, hizmetinizi satın almaya hazır kitleyi hedefleyin. Anahtar kelimelerinizden alacağınız performansı ölçümleyin. Google Ads sisteminin anlık olarak paylaştığı ‘’Arama Terimleri’’ raporunu inceleyin. Performansınızı düşüren yüksek maliyete sahip az geri dönüşüm kazandıran kelimelerinizi duraklatın. Yüksek dönüşüme sahip kelimelerinizin varyasyonlarını ekleyin ve bütçenizi bu yönde kullanmaya devam edin.
Reklam hesabınızda tek reklam kampanyası ile sınırlı kalmayarak, daha fazla yeni stratejilerin daha fazla müşteri kazandırabileceğini unutmayın.
Rakiplerinizden bir adım önde olmak için değişime ayak uydurmalısınız.