Markaya duyulan güven, tüketicinin markaya karşı geliştirmiş olduğu duygusal bağlılığıdır.

 

Markaya duyulan güvenin, online satın alma kararları üzerinde etkili olduğunu belirtmek isteriz.İnternet kullanıcılarının yarısından fazlası güvenilir bulduğu veya tanıdığı markalardan ürün almayı tercih etmektedir. Dijital de işletmenizin marka değerini yükseltmek istiyorsanız Google sizin için ideal bir araç olacaktır. Google da yapacağınız Ads veya SEO çalışmaları ile kullanıcılara işletmenizi tanıtabilirsiniz.

Google Ads,

Kullanıcılar ile etkileşiminizi attırmak, markanız adına olumlu izlenimler bırakmak, markanız ile bağlantı kurmalarını sağlamak, marka değerinizde ki bağlılığın artmasını sağlayacak fırsatlar sunmaktadır.

Marka Bilinirliğinin oluşması ve oluşan bilinirliğin güvene dönüşmesi için Google Ads’in sunmuş olduğu Görüntülü Reklam, Yeniden Pazarlama, Video ve Mobil Reklam stratejilerinin kullanılması önerilebilir. Marka değerine yeni yatırım yapmaya başlayan işletmeler için ilk aşamada Görüntülü Reklam Ağı ve Yeniden pazarlama önerilirken, sonrasında marka değerinin daha fazla gelişip büyümesi için çalışmalarına Video ve Mobil Reklamların da dahil edilmesi önerilmektedir.

Marka değerine yapacağınız yatırım ile ileriye dönük kazanımlar elde edebilir, müşterilerinizin işletmeniz ve markanız için olan güvenini kazanabilirsiniz.

SEO ile

Sponsorlu reklamların yanı sıra Google da ki doğal arama sonuçlarında da yer alabilir, müşterilerinizin size daha hızlı ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Doğal arama sonuçlarında ki sıralamanızın artması zaman içerisinde akılda kalan ve tercih edilen markalar arasında yer almanızı sağlayacaktır.

İnternet kullanıcılarının ürün veya hizmete değil markaya değer vererek ödeme yaptığını, Kar elde etmenin marka değerine olan güven ile doğru orantılı olduğunu unutmamalıyız.